نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 10:53

برگزاری همایش متمرکز زائران حج تمتع کرمانشاه

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در همایش متمرکز زائران حج تمتع استان، گفت: اوج انسانیت همه ما بندگی خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزایر فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در همایش متمرکز زائران حج تمتع استان کرمانشاه که با حضور استاندار و برخی مسؤولان استانی برگزار شد. از حج به عنوان میهمانی ویژه خداوند متعال یاد شد.

وی گفت: فلسفه وجودی همه ما بندگی خداوند متعال است لذا باید قدردان بندگی خود باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اهمیت بندگی خداوند متعال، افزود: بندگی خداوند باعث می‌شود از وسوسه‌ها و دشمنی‌های شیطان در امان باشیم، لذا باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

وی یادآور شد: باید سعی و تلاش ما این باشد که همواره در مسیر خداوند متعال حرکت کنیم، زیرا این راه تضمین شده است و نگاه مهربان خداوند همراه ما خواهد بود.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه، خاطرنشان کرد: توفیق زیارت خانه خدا باعث می شود تا اولا به عظمت و قدرت بزرگ مسلمان بیشتر توجه کنیم و این که در این مسیر معنوی توفیق بزرگ تقوای الهی را به دست آوریم.

گفتنی است، امسال ۹۹۰ کرمانشاهی در قالب هفت کاروان(سه کاروان اهل تشیع و چهار کاروان اهل تسنن) به حج تمتع امسال اعزام خواهند شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1205895

مهمترین اخبار ایران و جهان: