نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:30

۸۵ میلیون ایرانی دغدغه محیط زیست دارند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ۸۵ میلیون ایرانی دغدغه محیط زیست دارند، گفت: امروز هر ایرانی در جهان که بخواهد با ما ملاقات داشته باشد بدون مشکل امکان ملاقات را فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه برنامه پاسخگویی به سوالات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تبریک هفته محیط زیست به تمام ۸۵ میلیون ایرانی حساس و دغدغه‌مند به مسائل محیط زیستی گفت: مسئولین مربوطه بدون واسطه در مرکز ارتباطات مردمی حضور پیدا می‌کنند و با مردم صحبت می‌کنند.

وی افزود: رفع مسائل محیط زیستی عمدتاً نیازمند هماهنگی چند دستگاه با یکدیگر است. رئیس جمهور هم بارها بر این موضوع تاکید داشتند که باید به نیازهای مردم در حوزه محیط زیست توجه و بررسی شود. امروز هم در مرکز ارتباطات مردمی تلاش کردیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و تا جایی که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه با بیان اینکه مردم این دغدغه را دارند که با پیشنهادات خود مشکلات محیط زیستی را حل کنند گفت: ما آماده همکاری با شرکت‌های دانش بنیان هستیم و از جنبه تخصصی در کنار مردم هستیم تا مشکلات زیست محیطی در سراسر کشور حل شود. در بحث پاسخگویی هم به صورت مصداقی با کمک تیم‌های کارشناسی در میدان هستیم. ستاد و دفاتر تخصصی تیم‌های کارشناسی به مناطق اعزام و گزارشات لازم را تنظیم می‌کنند تا مشکلات مربوطه بررسی و برطرف شود.

وی با بیان اینکه در دوره‌ای خود من چهار سال به انتظار دیدن یک مقام مسئول در موضوع محیط زیست بودم؛ گفت: امروز هر ایرانی در جهان که بخواهد با ما ملاقات داشته باشد بدون مشکل امکان ملاقات را فراهم می‌کنیم تا مردم طرح موضوعات خود را به راحتی با ما داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277695

مهمترین اخبار ایران و جهان: