نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 10:10

۳۵۰ میلیارد ‌برای اصلاح شبکه آبرسانی کاشان اختصاص یافت

مدیرعامل آبفا کاشان ضمن اشاره به اصلاح شبکه آبرسانی روستایی طی ۱۸ ماه آتی گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال ویژه اصلاح شبکه آبرسانی کاشان تخصیص پیدا کرد.

محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از  کاشان  اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب کاشان برای پایدارسازی شبکه‌های توزیع آب روستاهای تحت پوشش در 18 ماه آینده با اصلاح و بازسازی شبکه و انشعابات در دستور کار قرار داد.

وی ضمن اشاره به تامین اعتبار اصلاح و بازسازی شبکه و انشعابات روستایی از محل اعتبارات طرح جهاد آبرسانی گفت: در بخش روستایی نوسازی و بازسازی شبکه و انشعابات، نقش موثری در کاهش هدررفت آب و پایدارسازی شبکه‌های آبرسانی دارد.

مدیرعامل آبفا کاشان افزود: شرکت آبفای کاشان در سال گذشته با هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و داخلی، موفق به اصلاح 42 کیلومتر شبکه آبرسانی و اصلاح پنج هزار و 300 فقره انشعاب در بخش شهری و روستایی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان با اشاره به افزایش هزینه‌های خرید و اجرای تاسیسات آبرسانی گفت: در سه ماه ابتدای سال 1402 برنامه‌های بازسازی شبکه‌های فرسوده و انشعابات، جهت پایدار سازی شبکه توزیع آب با جدیت بیشتری دنبال شده و تاکنون 8.8 کیلومتر شبکه و یک هزار و 24 فقره انشعاب اصلاح شده است.

انتهای پیام/801/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1394507

مهمترین اخبار ایران و جهان: