نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:45

۳۰ نفر از نخبگان و برترین های جامعه کار و تولید گلستان تجلیل شدند

گرگان- به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ۳۰ نفر از نخبگان و برترین های جامعه کار و تولید گلستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر پنج شنبه طی مراسمی، ۳۰ نفر از نخبگان و برترین‌های جامعه کار و تولید استان گلستان تجلیل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در مراسم تجلیل از برترین‌های جامعه کار و تولید استان گفت: هدف از برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های جامعه کار و تولید استان، گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، اعتماد آفرینی و همدلی در این قشر بزرگ و همچنین نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان کارگری و کارفرمایی در تولید و اقتصاد است.

حسینعلی خواجه مظفری تصریح کرد: پس از بررسی‌های میدانی از کارخانجات، کارگاه‌ها و واحدهای کارگری، فرآیند داوری توسط داوران منتخب از دستگاه‌های اجرایی استان و کمیته علمی منتخب، ۳۰ نفر به عنوان برترین‌های جامعه کار و تولید استان انتخاب شدند.

وی افزود: منتخبیان پس از تشکیل کمیته ارزیابی و داوری با حضور کارشناسان برگزیده از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان‌های مربوطه، مراحل داوری و بررسی میدانی و راستی آزمایی انجام شد و منتخبان پس از کسب امتیاز لازم د ر سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و تجلیل شدند.

وی بیان کرد: از هر بخش یک کارگر و همچنین یک واحد نمونه به مرحله ملی و دبیرخانه ملی معرفی شدند که پس از کسب رتبه‌های برتر با حضور مقامات عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

خواجه مظفری گفت: این اقدامات در راستای ارتقای فرهنگ کسب و کار و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030395

مهمترین اخبار ایران و جهان: