نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:17

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه‌ی نوجوانان و جوانان قمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام احمد قادری جانشین کمیته تشکل‌های حوزوی و دانشجویی قرارگاه ۱۹ دی با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم گفت: در آستانه‌ یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهار سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر نوجوانان و جوانان انقلابی قم، گرد هم می‌آیند و در همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان «جوان، امید به انقلاب» شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه نشاط و شور انقلابی در کنار بصیرت، معرفت و شعور انقلابی لازم است، افزود: امروز دشمنان قَسم‌خورده‌ جمهوری اسلامی، در صدد ناامید کردن نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب هستند و تمام تلاش‌شان مایوس کردن مردم از انقلاب و نادیده گرفتن پیشرفت‌های عظیم ایران اسلامی است و وظیفه‌ ما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، از یک طرف جهاد تبیین و از سوی دیگر، رساندن این پیام به دشمنان است که انقلاب اسلامی ما مردمی‌ است.

قادری ادامه داد: مسیر همایش بزرگ دوچرخه سواری «جوان ، امید به انقلاب» که به صورت زنده از شبکه استانی قم (شبکه نور) پخش خواهد شد، ساعت ۹ صبح جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، از مبادی سه‌گانه، شامل: میدان نبوت (نیروگاه)، میدان مفید (بلوار شهید آیت الله صدوقی) و میدان امام خمینی‌(ره) به سمت میدان روح الله جنب بیت تاریخی امام راحل خواهد بود و پس از اجتماع دوچرخه سواران، از آنجا به سمت میدان جانبازان حرکت خواهند نمود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش بزرگ، می‌بایست عدد ۱ را به سامانه‌ی ۶۶۰۰۰۲۵۱۵۴ پیامک کنند و پس از دریافت لینک، در این برنامه‌ی فرهنگی ورزشی، شرکت نمایند.

پایان پیام/78034

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030251

مهمترین اخبار ایران و جهان: