نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 15:43

پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان اردبیل تکمیل می‌شوند

اردبیل - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا دهه فجر بسیاری از پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در استان اردبیل و شهرستان‌ها تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی ظهر یکشنبه در بازدید از تالار وزنه‌برداری اردبیل اظهار کرد: با تکمیل عملیات احداث این تالار شاهد بهره برداری از این پروژه در دهه فجر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت اعتبار ویژه ای برای تکمیل پروژه‌های ورزشی در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان استانی برای اتمام پروژه تالار وزنه برداری ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از این اعتبار در مرحله اول ۱/۵ میلیارد تومان برای پروژه تزریق شد و طبق قول پیمانکار، پروژه به زودی افتتاح و به صورت کامل در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

ورودی تعلل در اجرای پروژه‌های ورزشی را به نفع ورزش استان ندانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا با بهره برداری به موقع از این پروژه‌ها فضای ورزشی مناسبی را برای مخاطبان جوان و نوجوان در استان فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه نصب انشعابات، محوطه‌سازی، سیستم صوتی، صفحه نمایشگر، هواسازی و سیستم گرمایشی و سرمایشی انجام گرفته است، تصریح کرد: پروژه تالار وزنه‌برداری اردبیل با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی هم‌اکنون فعال است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اهتمام ویژه استاندار و نمایندگان اردبیل در تکمیل پروژه‌های ورزشی خبر داد و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار خوبی برای رونق پروژه‌های ورزشی اردبیل اختصاص یافت که امیدواری را برای تکمیل پروژه‌ها افزون‌تر کرده است.

ورودی بیان کرد: انتظار داریم با بهره‌برداری از تالار کشتی اردبیل مقدمات لازم برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی توسط هیأت وزنه‌برداری فراهم شود..

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ار افتتاح و بهره برداری چهار پروژه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در نقاط مختلف این استان خبر داد و تصریح کرد: برای احداث، تکمیل و راه اندازی این پروژه‌های ورزشی بیش از ۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

ورودی گفت: این پروژه‌ها شامل زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای خلیل آباد، سالن تخصصی رزمی شهر آبی بیگلو، زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای قره خان بیگلو و سالن ورزشی روستای قره قیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 932995

مهمترین اخبار ایران و جهان: