نیوز سیتی!
11 فروردین 1403 - 10:14

امداد هوایی در الیگودرز/ آذوقه بین سیل‌زدگان توزیع شد

بخشدار بخش ذلقی الیگودرز از امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر و توزیع بسته‌های غذایی بین عشایر سیل‌زده خبر داد.

مجتبی پارسانسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در الیگودرز با اعلام عملیات امداد هوایی در مناطق صعب‌العبور این شهرستان گفت: محور بخشی از روستاهای بخش ذلقی و زز و ماهرو  مالرو است و این جاده در بارش‌های سیل‌آسا تخریب شده‌است.

او با بیان اینکه محور 25روستای بخش‌های ذلقی و زز و ماهرو در سیل اخیر قطع شده‌است و امکان ارسال آذوقه به عشایر این منطقه وجود نداشت، اضافه کرد: یک فروند بالگرد سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر امروز به این منطقه اعزام شد.

بخشدار بخش ذلقی الیگودرز اعلام کرد: تعداد536 بستۀ غذایی72ساعته به‌ارزش هر عدد 400 هزار تومان از سوی جمعیت هلال‌احمر بین عشایر سیل‌زده توزیع شد.

پارسانسب بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر یک تن آرد را بین 25روستا در بخش ذلقی و زز و ماهرو با جمعیت  200خانوار سیل‌زده توزیع کرده‌است.

پل کانکره در الیگودرز در بارندگی‌های شدید اخیر تخریب و جاده منتهی به روستای امامزاده خودسیاه قطع شد. روستای چال طلا و جهان‌دست نیز در سیل اخیر دچار رانش شد.

سامانۀ بارشی اخیر 4 فروردین 1403 به لرستان وارد شد. بارش‌های پنجم فروردین در پلدختر، معمولان کوهدشت و شرق این استان از شدت بیشتری برخوردار بود.

انتهای پیام/ 644

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692651

مهمترین اخبار ایران و جهان: