نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 13:33

اجرای ۳۰۰ برنامه در بسیج کاشان با محوریت قرارگاه جهاد و امیدآفرینی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان از اجرای ۳۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر با محوریت قرارگاه جهاد و امید آفرینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کاشان، سرهنگ کریم اکبری، در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر که در سالن سپاه برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۰ بهمن تا ۱۱ اسفند چله فرهنگی با برنامه های متنوع در منطقه کاشان برگزار می شود.

وی با اشاره به ۳ موضوع محوری و مناسبتی برنامه های این چله افزود: دهه فجر و کنگره ملی شهدا و انتخابات از جمله برنامه های این چله فرهنگی است که توسط ۴ کمیته جهاد تبیین و روشنگری، کمیته رسانه فضای مجازی، کمیته فرهنگی هنری و کمیته خدمات رسانی اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان اینکه ۷۰۰ نیروی بسیجی برای جهاد تبیین آموزش های لازم را فرا گرفتند گفت: جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و قرارگاه جهاد و امیدآفرینی در حوزه ها ی مختلف از جمله مدارس و دانشگاه و محلات مختلف توسط این نیروها انجام می شود. 

اکبری برگزاری ۳۰ یادواره شهدا را در این چله فرهنگی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی تولیدات، عطر افشانی گلزار شهدا، برپایی تریبون آزاد در ۱۰ نقطه از شهر، پویش نصب پرچم بر سر درب منازل و نور افشانی در محلات را از جمله برنامه های شاخص این ایام دانست.

وی افتتاح زمین چمن روستای جوشقان استرک با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی زمین چمن در نقطه کم برخوردار کوی مفتح را که سرانه ورزشی آنها صفر بود از برنامه های شاخص این روزها دانست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655651

مهمترین اخبار ایران و جهان: