نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 04:52

جذب ۹۳۳ نفر در طرح همیار طبیعت شهرستان میاندورود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندورود گفت: در دولت سیزدهم با برگزاری طرح همیار طبیعت ۹۳۳ نفر در شهرستان میاندورود جذب شدند که کلاس آموزشی برای آنها برگزار شد.

سید حمید ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میاندورود اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، ۲۸ هزار اصله نهال در شهرستان میاندورود توزیع و کاشته شد.

وی افزود: در امور زراعت چوب با مشارکت مردم در ۹۰ هکتار از اراضی شهرستان میاندورود اجرای پروژه زراعت چوب داشتیم و به مساحت ۲ هکتار پروژه جنگل کاری اجرا شده است.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندورود بیان کرد: عرصه‌های مستعد به کاشت نهال در شهرستان میاندورود شناسایی و معرفی شدند.

ساداتی به طرح «بیو مکانیک» اشاره کرد و افزود: در شهرستان میاندورود در راستای اجرای پروژه آبخیزداری به مساحت ۱۷ هکتار کاشت ۶ هزار اصله نهال داشتیم.

وی تصریح کرد: با اعتبار ۴۰ میلیون تومان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میاندورود اقدام به احداث ساختمان ایست و بازرسی کرد که افتتاح شده است.

ساداتی با اشاره به ساماندهی سواحل گهرباران، گفت: در راستای ساماندهی به سواحل گهرباران شهرستان میاندورود ۱۵۰ عدد بنچ مارک ( کمر بند حفاظتی ) به مساحت ۹ کیلومتر احداث شد.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۹ /غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479495

مهمترین اخبار ایران و جهان: