نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 10:48

عکاس مهر عنوان نخست جشنواره «اقتصاد و رسانه» را کسب کرد

زنجان- «مهدی الماسی» عکاس خبرگزاری مهر مقام اول، نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» استان زنجان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی الماسی عکاس خبرگزاری مهر شامگاه سهشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» که به همت اتاق بازرگانی استان زنجان و خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برگزار شد با گزارش تصویری «صنایع دستی» هنر دل و دست»، رتبه اول، نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» استان زنجان را کسب کرد.

مهدی الماسی در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان نیز که مردادماه سال جاری برگزار شد عنوان نخست بخش عکس را کسب کرده بود.

در این جشنواره زهرا مقدمی از خبرگزاری بازار توانست در بخش خبر رتبه نخست را با خبر «تعداد ۱۰۵۳ پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد» کسب کند، در این بخش اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا عنوان دوم و زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا عنوان سوم را کسب کرد. حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش گزارش نیز پریسا یوسفی عنوان نخست و لیلا محمدی عنوان دوم را کسب کرد و زهرا مقدمی از خبرگزاری بازار با گزارش «صنایع تبدیلی حلقه مفقوده توسعه کشاورزی زنجان» رتبه سوم را کسب کرد. سمیه محرمی از روزنامه صدای زنجان و حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا در این بخش شایسته تقدیر شدند.

در بخش مصاحبه فاطمه تاجبخش از خبرگزاری بازار با مطلب «دانش ضد تحریمی به کمک صادرات انرژی می آید» عنوان سوم را کسب کرد. در این بخش رتبه‌های اوم و دوم را هیچیک از شرکت کنندگان کسب نکردند. همچنین از زهرا مقدمی خبرنگار تحلیل بازار در بخش مصاحبه با مطلب «غفلت از فعالان بخش خصوصی زنجان» شایسته تقدیر شد.

در بخش یادداشت داود محمدی از پایگاه خبری همدلی به عنوان منتخب این بخش معرفی شد. همچنین در بخش تیتر نیز لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه نخست را کسب کرد.

در بخش عکس نیز علاوه بر «مهدی الماسی» و مجتبی جعفرلو از پایگاه خبری میراث، حامد رحمتی از هفته نامه موج بیداری و مرتضی الیاسی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شدند.

دبیر نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه استان زنجان در این مراسم گفت: ۱۳۰ اثر در بخش‌های گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر و عکس به دبیرخانه این جشنواره با هدف کشف استعداد تخصصی (اقتصاد) ارسال شده بود.

یوسف ناصر با بیان اینکه با شناسایی استعدادها واحدهای تولیدی و همچنین رسانه‌ها می‌توانند از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند، گفت: رسانه تنها واسطه اطلاع‌رسانی عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی به مردم و جامعه است. انتظار داریم این ارتباط دو سویه بهتر از گذشته شود.

وی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران تخصصی در استان ضعف دارد و در این رابطه بنا بر برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463407

مهمترین اخبار ایران و جهان: