نیوز سیتی!
03 شهریور 1402 - 03:24

اعتراف منافقین به جعل سند علیه مقامات و نهادها

در روزهای اخیر کانال رسمی منافقین با انتشار کلیپی رسما جعل سند را به عنوان یکی از شیوه‌های مبارزاتی خود اعلام کرده است.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- برنا نوشت: جریان ضد انقلاب سال‌هاست با بهره‌گیری از تاکتیک‌های مختلف عملیات روانی، سعی می‌کند تا اعتبار نهادها و مسؤولین مختلف کشور را خدشه‌دار کرده و اعتماد عمومی را نسبت به آنها کاهش دهند.

این شیوه به خصوص در ایام اغتشاشات 1401 به اوج خود رسید و در نتیجه یک عملیات روانی گسترده و فریب برخی جوانان و نوجوانان متاسفانه آنها را به خیابان‌ها کشانده و بساط آشوب و اغتشاش را در شهرهای مختلف راه انداختند. 

در این بین رسانه‌های داخلی با اینکه بارها مچ ضد انقلاب را گرفته و دروغ‌ها و ترفندهای کثیف آنها را برای جامعه نمایان ساختند اما باز هم برخی فریب آنها را خورده و در پازل طراحی شده دشمن بازی کردند.

نکته مهم اینجاست که خود جریان ضد انقلاب هم به بکارگیری حربه های کثیف و دروغگویی خود اعتراف کرده‌اند. 

در روزهای اخیر کانال رسمی منافقین با انتشار کلیپی رسما جعل سند را به عنوان یکی از شیوه‌های مبارزاتی خود اعلام کرده است.

جالب اینجاست که پیش از این بارها گروهک تروریستی منافقین در رسانه‌های خود مدعی دسترسی به اسناد محرمانه‌ای از مقامات و نهادهای مختلف کشور شده است و در رسانه‌های خود اقدام به انتشار این اسناد مورد ادعا کرده‌اند تا همان‌طور که اشاره شد اعتماد عمومی را نسبت به نظام جمهوری اسلامی کاهش بدهند.

اما با وجود تکذیب از سوی مسؤولان برخی حاضر به پذیرش دروغگویی این رسانه‌ها نشدند، حال این گروهک در یک موضع‌گیری آشکار اعتراف کرده است که جعل سند یکی از راه‌های مقابله آنها با جمهوری اسلامی برای سیاه‌نمایی است تا مهر تأییدی بر تکذیب‌های مکرر مسؤولان و دروغگویی این رسانه‌های شیطان صفت باشد.

پایام پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1467107

مهمترین اخبار ایران و جهان: