نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 17:15

انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است

مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگ حوزویان با عنوان «سلوک انقلابی و بصیرت ماندگار» در مدرسه عالی نواب مشهد با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون با فتنه‌های مختلفی مواجه بوده ایم، اظهار کرد: ما با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: حرف امروز دشمن این است که گرچه انقلاب اسلامی ایران فراز و نشیب داشته اما هیچ گاه متوقف نشده است بلکه مرگ تدریجی دشمنانش را رقم زده است.

وی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب طراحی این فتنه توسط دشمن ۱۰ سال به طول انجامید که بصیرت و ولایتمداری مردم این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به حرکت انقلابی و خودجوش مردم در شکست توطئه و فتنه در ۹ دی ماه سال ۸۸ از ۹ دی ماه به عنوان روز تجلی بصیرت و قدرت ملت ولایتمدار ایران یاد کرد و گفت: ۹ دی چند ویژگی داشت اول آنکه حرکت مردم در این روز خودجوش بود و دوم اینکه این فتنه تبدیل به فرصتی جدید برای انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: مردم ایران فتنه سال ۸۸ را فراموش نکرده و برنامه ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه تاریکی فتنه مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دستهای دشمنان آنان را فریب نداد، گفت: ما این را از فاطمه (س) یاد گرفته ایم، چرا که این بانوی بزرگوار خود پرچمدار جهاد تبیین است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم ۱۲ سال قبل به فتنه‌ای تیر خلاص زدند که طراحی آن بیش از ده سال طول کشیده بود و حتی نام آن در سال ۸۴ توسط یکی از سناتورها در مجلس سنای آمریکا گفته شده بود، تصریح کرد: مردم این فتنه سنگین را که اسناد آن بیش از نه جلد است در نهم دی تبدیل به فرصت کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان به خیال خام خود با فتنه‌ای که ۲۰۰ روز طول کشید و برای مردم دردسر درست کردند و خواستند تیر خلاص به باورهای ما بزنند ولی نمی‌دانستند امام حسین (ع) برای ما خط قرمز است؛ کسانی که بازیچه دست استکبار شدند، به پرچم اهل بیت (ع) جسارت کردند و مردم به آنها جواب دادند. استکبار امروز هم بداند که این مردم همان مردم روز نه دی هستند و پیروزند.

وی بیان کرد: استکبار و آمریکا بداند که آن زمان که فکر می‌کردند که می‌توانند چراغ انقلاب را خاموش کنند تمام شده و امروز مردم و دولت و مسئولان ما همه تحت هدایت رهبری آماده اند تا کشور را بسازند و آباد کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور روحانیون، طلاب، استادان و نخبگان حوزه علمیه برگزار شد تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس نیز با مداحی میثم مطیعی برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 942451

مهمترین اخبار ایران و جهان: