نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:38

پرونده آبرسانی به بخش «موران» در هفته دولت بسته خواهد شد

گرمی- فرماندار شهرستان گرمی گفت: پرونده آبرسانی پایدار روستایی به بخش موران گرمی با تکمیل فازهای دوم و سوم در هفته دولت سال آینده بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولایی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی با اشاره به حجم عملیات آبرسانی به بخش مرزی موران اظهار کرد: در بحث آبرسانی به ۶۲ روستای این بخش مرزی با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان عملیات فاز اول به اتمام و بهره برداری رسیده است.

وی افزود: فازهای دوم و سوم این پروژه به ترتیب در سوم خرداد و هفته دولت سال آینده به اتمام می‌رسد و به این ترتیب پرونده آبرسانی پایدار به روستاهای این بخش برای همیشه بسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار ملی سهم شهرستان گرمی از مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای ادامه احداث عملیات دو بانده کردم محور گرمی _بیله سوار در حوزه شهرستان گرمی نیز خبر داد و تصریح کرد: این عملیات در حوزه شهرستان گرمی از مسیر گرمی شروع شده و تا دهستان انجیرلو ادامه خواهد داشت.

مولایی با تاکید بر تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود در سطح شهرستان گفت: تکریم ارباب‌رجوع، رسیدگی به مشکلات و وظیفه‌شناسی نخستین اولویت مدیران ادارات است.

وی با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا در هفته دهه فجر در شهرستان گرمی گفت: شروع عملیات اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی و اقتصادی درحوزه‌های بهداشت و درمان، راه، آب، کشاورزی، برق و زیرساخت‌های شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و همچنین برنامه‌های مختلف در طول «ایام الله دهه مبارک فجر» اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرمی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لازم است تا در فرصت باقی مانده پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری خود را به فرمانداری اعلام کنند تا در طول این ایام الله کارنامه قابل قبولی را در شأن اهالی شهرستان ارائه دهیم.

مولایی خاطر نشان کرد: شایسته است که ادارات هرکدام در حوزه کاری خود در فرصت «ایام الله دهه فجر» عملکرد خود را برای انتشار در فضاهای مجازی و خبرگزاری‌ها در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993695

مهمترین اخبار ایران و جهان: