نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:56

منابع درآمدی بانک‌های البرز باید صرف ارائه تسهیلات در استان شود

کرج- استاندار البرز گفت: ضرورت دارد تمامی بانک‌های استان به ویژه در بخش خصوصی، درآمدها و منابع اعتباری حاصل از استان را در داخل استان هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک هفته امامت و ولایت بر ضرورت حمایت از جوانان برای ازدواج، پشتیبانی از فرزندآوری و خانواده‌های دارای بیش از دو فرزند تاکید کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس باید با اشراف به قوانین و مصوبات ابلاغی از دستگاه‌های حمایتی، ادارات مربوطه و بانک‌ها، حامی جوانی جمعیت و فرزندآوری باشیم.

عبداللهی گفت: ارتقای سطح معیشت خانواده‌ها از طریق مشوق‌هایی که برای امر فرزندآوری در نظر گرفته شده، باید اجرایی شود و در این راستا ضرورت دارد مدیران از تمامی اختیارات خود استفاده کنند.
وی افزود: فرهنگ‌سازی و تشریح مزایای فرزند بیشتر برای خانواده و جامعه از جمله موضوعاتی است که باید با تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: تسریع و عدم سخت‌گیری‌های بی مورد در اعطای تسهیلات حمایتی، از اهمیت بالایی برخوردار است از این بانک‌ها باید منابع بیشتری را به این حوزه اختصاص دهند.

وی با اخطار جدی به بانک‌های خصوصی استان در خصوص عدم همراهی برای اعطای تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و حمایت از جوانی جمعیت، افزود: ضرورت دارد تمامی بانک‌های استان به ویژه در بخش خصوصی، درآمدها و منابع اعتباری حاصل از استان را در داخل استان هزینه کنند.

عبداللهی گفت: قطعاً به اخطار بسنده نخواهیم کرد و اقدامات ویژه‌ای را از طرق ملی و اختیارات استانی در برنامه قرار خواهیم داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324651

مهمترین اخبار ایران و جهان: