نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 09:53

آغاز عملیات احداث سرای کودکان در همدان

عملیات احداث سرای کودکان در دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث سرای کودکان دانشگاه علوم پزشکی همدان با مشارکت خیر نیک‌اندیش سید محمد ذوالفقاری و بانو ماهرخ ذوالفقاری در راستای حمایت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد. 

 رئیس دانشگاه علوم  پزشکی همدان در این مراسم با بیان اینکه جمعی از مسئولان و نونهالان مهدکودک فعلی دانشگاه علوم پزشکی به امید تربیت نسلی متفکر و خدمت‌رسان به مردم کشور دور هم گرد آمده‌اند اظهار کرد: از خیرین  این پروژه به ویژه مهندس ذوالفقاری که از سالهای گذشته در پروژه‌های مختلف منشا خیر بودند و یادگارهای بسیاری از خود به جا گذاشتند قدردانی می‌کنیم.

محمد مهدی مجدوبی آغاز زندگی اجتماعی افراد را دوران حضور در مهدکودک دانست و گفت: فضای سرای کودکان دانشگاهیان دانشگاه در آینده آنان تاثیرگذار است و مربیان در فضای بهتری برنامه‌های متنوع اجرا می‌کنند. 

وی با اشاره به عدم امکان توسعه مهدکودک فعلی عنوان کرد: مهدکودک دانشگاه نیازمند وضعیت مناسب‌تری است تا شاهد حضور حداکثری فرزندان دانشگاهیان در این محل باشیم. 

عیرضا توقیری؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از زحمات دکتر شکری‌پور؛ مشاور امور بانوان و خانواده، دکتر شکری؛ مدیر مشارکت‌های دانشگاه و مهندس طاهری مدیر دفتر فنی دانشگاه و دیگر مسئولان و بانیان این پروژه خیرساز قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش‌ها بر این است اقدامات درخوری به مردم استان ارائه شود که امیدواریم همواره سربلند باشیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1356095

مهمترین اخبار ایران و جهان: