نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 10:30

ادارات دیلم در برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری کنند

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: همه دستگاه‌های شهرستان دیلم ملزم به همکاری با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با موضوع برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان دیلم در برگزاری چنین آزمون‌هایی با همدلی و همکاری لازم بین همه مسئولان موفق عمل کرده‌است.

فرماندار دیلم افزود: کنکور، نتیجه و ثمره ۱۲ سال تحصیل یک دانش‌آموز و به نوعی تعیین کننده آینده شغلی و زندگی هر دانش‌آموز است که وظیفه همه ما به عنوان خادمان مردم، فراهم کردن شرایط خوب و مطلوب در برگزاری کنکور است.

اسدی بیان کرد: با وجود اینکه همیشه همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای برگزاری کنکور پای کار بوده‌اند اما کم کاری از هیچ نهاد یا دستگاهی در ۲ روز برگزاری کنکور پذیرفته نیست و همه دستگاه‌های شهرستان ملزم به همکاری با آموزش و پرورش هستند.

تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در دیلم انجام شد

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: کنکور به عنوان بزرگ‌ترین رقابت علمی کشور، بخشی از آینده دانش آموزان را بعد از سال‌ها تلاش رقم می‌زند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حسین رمضانی افزود: هر آنچه در توان مجموعه آموزش و پرورش برای آمادگی و موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری از برگزار کلاس‌های تقویت بنیه علمی گرفته تا کلاس‌های جمع‌بندی کنکور با حضور اساتید برجسته کشور، انجام گرفت و اکنون امید داریم شاهد موفقیت آینده‌سازان این شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: اولیا و خانواده‌ها با حفظ آرامش خود استرس را از آینده سازان این مرز و بوم دور کرده و نگرانی از جهت برگزاری کنکور در امنیت و صحت کامل نداشته باشند.

رمضانی گفت: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و در رأس آن حمایت همه‌جانبه فرماندار و امام جمعه، تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور آبرومند انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327195

مهمترین اخبار ایران و جهان: