نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 22:21

حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا باید در دستور کار قرار گیرد

فرماندار آبدانان گفت: حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران باید در دستور کار قرار گیرد.

نشست نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور با فرماندار شهرستان آبدانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز نشست صمیمی محمدرضا بیدکی نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور با محمد رحمانی فرماندار شهرستان آبدانان با حضور بخشدار مرکزی، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و ثبت احوال در فرمانداری برگزار شد.
 
محمد رحمانی فرماندار آبدانان در این دیدار، تکریم شهدا و خانواده آنان و در اولویت قرار دادن مشکلات جامعه ایثارگر را مهم دانست و گفت: حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، نبود شعبه بانک دی در شهرستان، عدم پوشش بیمه ای و ارائه خدمات درمانی، مراکز درمانی و داروخانه ها و پزشکان، به جامعه ایثارگران شهرستان، مشکل مسکن و اعمال حق مناطق جنگی برای بازنشستگان باید در دستور کار قرار گیرد.

 وی افزود: طرح سپاس از خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران در شهرستان آبدانان عملیاتی شده و در حال اجرا می باشد.

محمدرضا بیدکی نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور در این جلسه اظهار داشت: هدف از سفر به استان‌ها و شهرستان‌ های کشور، رصد مشکلات در حوزه ایثارگری است که با پایش این مشکلات و شناسایی نقاط قوت و ضعف، ضعف‌ها پوشش داده شده و نقاط قوت تقویت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ایثارگران قدم‌های تاثیرگذاری در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته‌اند و این بزرگان گنجینه‌هایی از حکمت و تجربه هستند که لازم است این تجارب به نسل جوان انتقال تا نقشه راه و راه‌گشای کارکنان جوان در نیل به اهداف سازمانی باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540307

مهمترین اخبار ایران و جهان: