نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 17:22

حضور وزیر کشور در جشنواره شهید پژوهشی شهید فخری زاده در ساری

وزیر کشور که به منظور شرکت در جشنواره شهید فخری زاده به مازندران سفر کرده بود در فرودگاه شهدای ساری گفت: شهید فخری زاده از دانشمندان بزرگ کشور و مفاخر علمی بوده است که تکریم شخصیت ایشان تکریم علم و دانش است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از مازندران، کشور امروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در سفری یک روزه با هدف بازدید از مناطق سیل زده وارد مازندران  شد.

احمد وحیدی وزیر کشور، با استقبال استاندار و معاونانش، و جمعی از مسوولان و نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، از طریق فرودگاه ساری وارد استان مازندران شد.

حضور در جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده که در سالن اتاق بازرگانی مازندران برگزار می شود و  افتتاح کمپ ماده ۱۶ مواد مخدر «بابل - گتاب» از جمله برنامه ها وزیر کشور در این سفر است.

طبق برنامه‌ریزی‌هایی که پارسال و پس از برگزاری نخستین دوره جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده در مازندران انجام شد، برای دومین سال پیاپی نیز این رویداد در استان برگزار می شود و پژوهشگران برتر در این رویداد با حضور وزیر کشور معرفی و تجلیل می شوند.

این رویداد با توجه به اینکه شهید فخری‌زاده از پژوهشگران برتر در عرصه ملی بود و همچنین ریاست مرکز پژوهش‌های وزارت دفاع را برعهده داشت، این جشنواره در مازندران طراحی شد و دبیرخانه دائمی رویداد نیز پارسال در نخستین دوره جشنواره آغاز به کار کرد.

کمپ ماده ۱۶ مواد مخدر «بابل - گتاب» یکی از بهترین مراکز باز پروری معتادان متجاهر کشوراست که برای احداث آن تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

این مرکز در زمین ۱۶ هکتاری در بخش گتاب بابل احداث شده و در فاز نخست این مجموعه با ظرفیت ۲۵۰ تخت افتتاح خواهد شد و میزبان تمامی معتادان متجاهر مرد مازندران خواهد بود تا تحت درمان و بهبود قرار گیرند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610951

مهمترین اخبار ایران و جهان: