نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 13:19

اعلام وضعیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به ترافیک پایان هفته‌ای از روز چهارشنبه جاده‌های شمال زیر بار ترافیک رفت.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگینی مقطعی در محورهای هراز و کندوان در مسیر شمال هستیم.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین منظور بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دستورکار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در جاده‌های شمال، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه، از مرزن‌آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به‌سمت مرزن آباد یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی مقطعی یک‌طرفه در محور کیاسر، یادآور شد: محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در این محور را معمولا روزهای جمعه در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اعمال محدودیت یک‌طرفه و ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محورهای کندوان و هراز توجه به هشدارهای پلیس ضروری است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557651

مهمترین اخبار ایران و جهان: