نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 09:28

جزئیات تدابیر ترافیکی تجمع حمایت از کودکان غزه در اصفهان

رئیس پلیس راهور اصفهان محدودیت‌های ترافیکی تجمع بزرگ حمایت و دفاع از کودکان مظلوم غزه در اصفهان را اعلام کرد.

 اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با عرض تسلیت به مردم‌ غزه، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تجمع حمایت و دفاع از مردم و کودکان غزه و در راستای خدمت به تجمع کنندگان اقدام به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی می‌کند.

وی افزود: از ساعت ۱۴ تردد هرنوع وسایل نقلیه در مسیرهای ورودی زیرگذر شهید آقاخانی در خیابان بزرگمهر به سمت میدان بزرگمهر چهارراه نور باران و کلیه مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به خیابان بزرگمهر حد فاصل چهارراه نور باران و میدان بزرگمهر، حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌ بزرگمهر ممنوع است.

زارع ادامه داد: تردد همچنین در تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهارراه نورباران به سمت میدان‌بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت چهار راه آبشار و پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار نیز ممنوع است.

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان حتی‌المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری کرده و درخواست می‌شود پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای ماموریت یاری و ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575751

مهمترین اخبار ایران و جهان: