نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 09:15

همایش پژوهش و فناوری در لارستان برگزار خواهد شد

رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان گفت: همایش پژوهش و فناوری با حضور دبیر کارگروه توسعه دارایی‌های نامشهود معاونت علمی‌فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در لار برگزار خواهد شد.

 رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد:  همایش پژوهش و فناوری امسال با عنوان شب پژوهش و فناوری، چهارشنبه ۱۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

افروزه افزود: در این شب، برج علم و فناوری لار میزبان خانم دکتر امین‌لو مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و دبیر کارگروه توسعه دارایی‌های نامشهود معاونت علمی‌فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری خواهد بود.

رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان تصریح کرد: همایش هفته پژوهش و فناوری امسال با حضور مسئولان بلندپایه شهرستان و روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی برگزار خواهد شد و در کنار آن، امسال میزبان خانم دکتر امین‌لو از معاونت علمی‌فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری هستیم.

 افروزه خاطرنشان کرد: در شب پژوهش و فناوری از پوستر دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند که در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به صورت حضوری و مجازی توسط مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار خواهد شد رونمایی می‌شود، از دیگر برنامه‌های شاخص،  تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه‌ها و مراکز علمی شهرستان خواهد بود.

این عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی لارستان در پایان گفت: با توجه به اینکه دکتر امین‌لو یکی از مدیران مهم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است، در تلاش هستیم تا از حضور ایشان نهایت استفاده برده شود، به همین دلیل وی در مدت حضور خود، دفتر ارتباط با صنعت مجتمع، مستقر در برج علم و فناوری را افتتاح خواهد کرد؛ همچنین از مراکز علمی و تحقیقاتی لارستان نیز بازدید کرده و جلسات تخصصی با اعضای هیات علمی شهرستان برگزار خواهد کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593051

مهمترین اخبار ایران و جهان: