نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 23:24

قاچاق یک بیماری بزرگ در حوزه اشتغال و صنایع است

بجنورد_ معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: قاچاق یک بیماری بزرگ در حوزه اشتغال و صنایع در جامعه است که به صورت محلی و منطقه ای باید درمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نظارت دقیق و هدفمند و همچنین انعکاس و اطلاع رسانی آن در جامعه موجب بازدارنگی و کاهش جرایم در حوزه قاچاق می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی قاچاق را یک بیماری در جامعه دانست و گفت: قاچاق یک بیماری بزرگ در حوزه اشتغال و صنایع در جامعه است که به صورت محلی و منطقه‌ای باید درمان شود.

وی افزود: با ترغیب جامعه به سمت تأمین نیازها از مراکز معتبر و مورد تأیید در سطح جامعه نظارت و بازرسی دقیق‌تر انجام می‌شود.

ناهیدی بر پیشگیری از هدر رفت سرمایه‌ها با تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی اشاره کرد و گفت: تسریع رسیدگی به پرونده‌های صاحبین کالا توسط ضابطین، مأمورین و دستگاه‌های نظارتی و قضائی از هدر رفت سرمایه و نابودی کالاهای مدت دار پیشگیری می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر قاچاق دام در استان اشاره کرد و بیان داشت: قاچاق دام در استان مورد رصد و نظارت بیشتری قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184251

مهمترین اخبار ایران و جهان: