نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 15:29

دولت برای تحقق شعار اقتصادی سال تیم اقتصادی قوی تشکیل دهد

قزوین- امام جمعه محمدیه گفت: دولت باید با تشکیل تیم اقتصادی قوی به دنبال مهار تورم و گرانی و رفع نیازهای اولیه مردم در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهاالدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر اظهار کرد: رفع مشکلات مردم باید در اولویت مسئولین کشور و استان باشد.

وی با بیان اینکه همه همت مسئولین باید برای رفع مشکلات جامعه باشد، افزود: دولت باید برای تحقق شعار اقتصادی و فرمایش مقام معظم رهبری در این رابطه تیم اقتصادی قوی را تشکیل بدهد.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: دولت باید با تشکیل تیم اقتصادی قوی به دنبال مهار تورم و گرانی و رفع نیازهای اولیه مردم در کشور باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز شوراها عنوان کرد: شوراها نمایندگان مردم در هر شهر روستا هستند تا بتوانند با شناسایی مشکلات شهر و حل آنها به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام آقاحسینی ادامه داد: شوراها اگر با وحدت و دور از سلایق شخصی و با هدف خدمت به مردم تلاش کنند بی شک رضایت پروردگار و مردم را همراه خواهند داشت.

امام جمعه محمدیه در پایان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: چرخ تولید و اقتصاد کشور با دستان کارگران این کشور به حرکت در می‌آید و دولت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که حق و حقوق آنها به گونه‌ای باشد که بدون دغدغه امورات زندگی خود را اداره کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173907

مهمترین اخبار ایران و جهان: