نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 19:28

آخرین جزئیات از پرداختی معوقات پرستاران گیلانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تشریح آخرین جزئیات از پرداختی به پرستاران گفت: اضافه‌کار و رفاهیات این قشر به‌روز، کارانه پرستاران تا فروردین امسال پرداخت و تعرفه خدمات پرستاران نیز تا چهار ماه ابتدایی سال پرداخت‌شده است.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان حشمت رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، یکی از دغدغه پرستاران گیلانی را پرداخت «فوق‌العاده خاص» این قشر سپیدپوش برشمرد و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حسن نظر مقام عالی وزارت بهداشت، فوق‌العاده خاص پرستاران به زودی به سرانجام خواهد رسید. 

وی با اشاره به دریافت حقوق ناکافی پرستاران متناسب با تلاش‌ها و زحماتشان افزود: با پرداخت رقم فعلی، معیشت پرستاران ما به‌ سختی می‌گذرد و تلاش خود را برای افزایش دریافتی پرستاران باید به کار بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از به‌روز بودن پرداخت اضافه‌کار و رفاهیات پرستاران گیلانی خبر داد و گفت: کارانه پرستاران نیز به‌ صورت علی‌الحساب تا فروردین سال جاری پرداخت‌ شده و علاوه بر آن تعرفه خدمات پرستاری که سال گذشته اجرایی شده و محل پرداخت آن از محل سازمان‌های بیمه‌گر هست و تا چهارماهه ابتدای سال که از بیمه‌ها دریافت شده، پرداخت‌ شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577977

مهمترین اخبار ایران و جهان: