نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 22:24

لزوم توجه به منویات ولی فقیه در انتخابات مجلس

نماینده ولی فقیه در استان زنجان سلامت، مشارکـت، امنیت و رقابت را از اصول مور تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات دانست و گفت: توجه ویژه معظم‌له به مقوله انتخابات، بیانگر اهمیت آن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان امروز در دیدار با اعضای شورای ائتلاف و وحدت استان زنجان با تأکید بر ضرورت وحدت در بین نیروهای ارزشی اظهار کرد: کار تشکیلاتی اقتضائاتی دارد که باید رعایت شود.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: چارچوب فراهم‌کردن انتخابات و مشارکت توسط ولی فقیه تعیین شده است که شایستگی آن توسط دوست و دشمن مورد تایید است.
وی پذیرش نتیجه انتخابات را یک امر مرسوم در دنیا دانست و گفت: منتخبان برای نمایندگی مجلس را بر اساس معیارهای، ولی فقیه انتخاب و بر اساس آن عمل کنید و بر پای انتخاب بمانید.
آیت‌الله خاتمی سلامت، مشارکـت، امنیت و رقابت را از اصول مور تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات دانست و ادامه داد: توجه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله انتخابات، بیانگر اهمیت ویژه آن است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه کار تایید و احراز صلاحیت‌ها متولی خود را دارد، افزود: به شخصه علاقه‌مند به وحدت و وفاق هستم و باید پاسداشت خون شهدا بود.
آیت‌الله خاتمی به برگزاری آئین بزرگداشت شهدا اشاره و تصریح کرد: یادمان باشد این شهدا، که 3 هزار و 535 نفر هم هستند اگر از ما در مورد حفظ انقلاب بپرسند که ما خون دادیم شما چیکار کردید؟ چه پاسخی خواهیم داشت و ای‌کاش شرمنده شهدا نباشیم.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613777

مهمترین اخبار ایران و جهان: