نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 08:56

افتتاح ۷۳ کیلومتر راه‌ اصلی استان گلستان با حضور وزیر راه‌و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: امروز در آستانه سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به گلستان راه‌های اصلی استان به طول ۷۳ کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

مهدی ملک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد:امروز در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان گلستان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز مهمان استان ما هستند و طی مراسمی راه‌های  اصلی سطح استان در محورهای بندرترکمن، آق‌قلا، گمیشان، گنبدکاووس، علی‌آباد کتول و گرگان به طول ۷۳ کیلومتر  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه دوربرگردان در سطح استان و  بهسازی و اصلاح ۳۰ نقطه از نقاط حادثه‌خیز استان گلستان، از دیگر پروژه‌های  استان با حضور وزیر راه و شهرسازی است.


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان‌کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی هزارو ۸۵۴ واحد مسکونی شهری در استان گلستان شامل  ۱۰۰ واحد مسکن‌مهر، هزارو ۷۲۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده و ۳۴ واحد مسکونی خودمالکی شهری در راستای نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: خط راه‌آهن مسیر فعلی بندرترکمن با قدمت ۱۰۰ ساله، فرسوده و حادثه‌خیز شده‌است و امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خط دوم راه‌آهن سبزدشت به بندرترکمن به طول ۳۰ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

ملک ابراز کرد: بهره‌برداری از ۲۷ کیلومتر راه‌های روستایی استان، بهره‌برداری از ۱۰۰ کیلومتر آسفالت معابر خاکی روستاها و آغاز عملیات اجرایی ۸۰ کیلومتر آسفالت معابر خاکی در ۳۲۰ روستای گلستان از دیگر پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در سفر وزیر راه و شهرسازی به گلستان خواهد بود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611333

مهمترین اخبار ایران و جهان: