نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 21:28

به عشق امام رضا(ع) می‌بخشم| آزادی یک محکوم مالی در زرند

در پی حضور خدام حرم رضوی در زندان شهرستان زرند، با تلاش و پیگیری دادستان این شهر، یک نفر زندانی در قالب پویش به عشق امام رضا(ع) می‌بخشم، آزاد شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند امروز اظهار کرد: از مدت‌ها قبل یکی از زندانیان غیر بومی شهرستان زرند که در پرونده کیفری محکومیت قطعی حاصل کرده بود، پس از اتمام دوران محکومیت و به‌دلیل عجز از پرداخت دیه به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال در حق شاکی پرونده و نداشتن ضامن معتبر در بازداشت به‌سر می‌برد.

 وی ادامه داد: با حضور خدام رضوی در شهرستان به اتفاق آنها، با پرچم رضوی در زندان شهرستان حاضر شدیم و با وساطت این گروه، مقامات زندان و رئیس دادگستری زرند، شاکی به عشق امام رئوف رضایت بدون قید و شرط خود را نسبت به این زندانی اعلام و زمینه آزادی محکوم فراهم‌ شد.

 دادستان زرند اضافه کرد: متعاقب حضور خدام رضوی در شهرستان، برنامه‌هایی جهت اخذ رضایت از اولیای دم پرونده‌های قصاص نفس نیز، در دستور کار است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: در جهت ترویج فرهنگ رضایت و بخشش، پویش به عشق امام رضا(ع) می‌بخشم، در استان کرمان و سراسر کشور، با هدف آزادی زندانیان قصاص نفس، عضو و مالی از سوم شعبان همزمان با ولادت امام حسین(ع) آغاز شده و تا ولادت با سعادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: قرار است در پایان این پویش، همایش تجلیل از خانواده‌هایی که به این پویش پاسخ داده و طرف‌های پرونده را مورد عفو و بخشش قرار داده‌اند در مشهد در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار و از این افراد تجلیل شود.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242733

مهمترین اخبار ایران و جهان: