نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 13:11

جذب ۴۰۲ حامی جدید در پویش «به عشق علی (ع)» در استان زنجان

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح پویش به عشق علی (ع) ۴۰۲ حامی جدید در استان زنجان جذب و شمار حامیان به ۳۰ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌اله صالحی روز پنج شنبه گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت پویش «به عشق علی (ع)» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان ۴ هزار و۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: در قالب اجرای طرح پویش به عشق علی (ع) ۴۰۲ حامی جدید در استان زنجان جذب و شمار حامیان به ۳۰ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه طیح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی اقدام می‌کنند.

صالحی گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیران ونیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام استان به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا پایگاه‌های ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356533

مهمترین اخبار ایران و جهان: