نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 18:01

اتحاد و همدلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل مشهود بود

اردبیل-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: حضور آحاد مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب نشان داد که مردم پشت ولایت ایستاده‌اند و همچنان با همدیگر متحد و همدل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور آحاد مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب نشان داد که مردم پشت ولایت ایستاده‌اند و همچنان با همدیگر متحد و همدل هستند.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرمعناتر از همیشه پیام واضحی برای گروهک تروریستی منافقین و شبکه‌های معاند بود که نمی‌توانند خدشه‌ای در اتحاد و همدلی ملت ایران به وجود بیاورند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه کوچک شماری دستاوردهای انقلاب از مهمترین اهداف جنگ رسانه‌ای دشمنان است، گفت: دروغ‌های نسبت داده شده در رسانه‌های معاند نشان از خشم و انزجار آن‌ها از سربلندی و عزت جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام ستوده ادامه داد: اینکه یک کشور مستقل که مردم آنها از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کند برای کشورهای استکباری قابل درک نیست و آنها فقط به فکر سلطه مجدد بر ملت ایران و غارت منابع همچون گذشته هستند.

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر، بیان کرد: همچنان که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید کرده اند ایران اسلامی در حال تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038477

مهمترین اخبار ایران و جهان: