نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 21:46

اقوام و مذاهب با اتحاد پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اقوام و مذاهب با اتحاد پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اباذر سالاری عصر یکشنبه در چهارمین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور افزود: با وجود تمام دشمنی‌ها امروز شاهد تلالو نورانی انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان هستیم و خدا را شاکریم که در ۲۲ بهمن امسال با خروش ملت عزیز ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، معجزه ای از انقلاب را دیدیم.

وی عنوان کرد: خروش ملت ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، معجزه ای الهی بود که این افتخاری است برای ملت عزیز ایران که همیشه پای آرمان هایشان و امام عزیز و پای دستاوردهای این انقلاب و نظام بوده، هستند و خواهند بود.

فرمانده سپاه هرمزگان اظهار کرد: این حضور مردم پیامی را به استکبار جهانی و فتنه گران داخلی و خارجی به همراه داشت که آن هم ایستادن تا پای جان در برابر ارزش ها و انقلابمان است.

سردار سالاری در ادامه با اشاره به اینکه هرمزگان به استان مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی معروف است، گفت: این استان نزدیک به یکهزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم تنومند شدن شجره مبارکه انقلاب کرده است؛ انقلابی که قرار بود دشمنان نگذارند پا بگیرد اما به حول قوه الهی چند روز پیش یکی از معجزه‌های بزرگش را شاهد بودیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045177

مهمترین اخبار ایران و جهان: