نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 11:01

معاون شورای علمای شیعه افغانستان: انقلاب اسلامی ایران مایه امیدی برای مسلمانان شد

معاون شورای معاون شورای علمای شیعه افغانستان اظهار داشت انقلاب اسلامی ایران مایه امیدی برای مسلمان‌ها شد و تأثیر مثبتی برای آغاز و ادامه جهاد ملت افغانستان داشت‌.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، محمد اکبری، معاون شورای علمای شیعه افغانستان با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره)، استکبار و قدرت‌هایی که تمام برنامه‌ریزی‌هایشان برای زیرفشار گرفتن ملت‌های مظلوم بود را تکان داد.

 وی افزود انقلاب اسلامی ایران مایه امیدی برای مسلمان ها شده و انقلاب ایران تأثیر مثبتی برای آغاز جهاد و ادامه جهاد ملت افغانستان داشت‌.

اکبری با بیان اینکه دو ملت مسلمان، انقلابی و استکبارستیز ایران و افغانستان با داشتن تاریخ مشترک می‌توانند در جهت احیای تمدن اسلامی دست به دست هم داده و عزت مسلمان‌ها را برگردانند، خاطرنشان کرد: این دو ملت با داشتن دو نظام اسلامی، با همکاری برادرانه بر تمام مشکلات سیاسی و اقتصادی ساخته شده توسط دشمنان اسلام، پیروز می‌شوند.

 وی همچنین چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را محضر ملت و دولت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: در سایه همکاری و هماهنگی دو ملت مسلمان، انقلابی و مبارز ایران و افغانستان، امید است که سرزمین‌های اشغالی مسلمان‌ها از تسلط اشغالگران آزاد شود و اسلام احیا گردد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1668733

مهمترین اخبار ایران و جهان: