نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 19:28

پرونده تصادف زنجیره ای جاده خلخال - اسالم به صلح و سازش ختم شد

اردبیل- رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: پرونده تصادف زنجیره ای خلخال_اسالم به همت هیئت دارالمصلحین حسینیان اردبیل به صلح و سازش ختم شد.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صلح یاران هیئت دارالمصلحین حسینیان اردبیل توانستند با میانجی گری و وساطت میان طرفین، پرونده‌ای با موضوع تصادف زنجیره‌ای را با توسل به پویش «به احترام امام رئوف می بخشم» با صلح و سازش ختم به خیر کنند.

وی افزود: این تصادف زنجیره‌ای در اسفندماه ۱۴۰۱ در جاده خلخال _ اسالم به علت گرد و خاک و کاهش دید اتفاق افتاده بود که موجب برخورد شدید کامیون باری با هفت خودرو سواری شده بود و خسارت ۳۵۰ میلیون تومان بر جای گذاشته بود.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل بیان کرد: اعضا پر تلاش این هیئت توانستند رضایت شاکیان این پرونده را جلب و همانند دیگر پرونده‌های وارده این پرونده را نیز ختم به خیر کنند.

حجت الاسلام علوی تاسی از آیات و روایات خدمت در توسعه حل اختلاف و آشتی دادن مردم در دعاوی را از کارهای خوب و نیک دانست و افزود: کارکنان توسعه حل اختلاف استان با هدف ایجاد و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه جهادگونه فعالیت می‌کنند که دارای اجر دنیوی و اخروی در پیشگاه پروردگار متعال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158233

مهمترین اخبار ایران و جهان: