نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 22:28

دولت سیزدهم حل مشکلات اساسی مردم را هدف گرفته است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم با پیوند عملگرایی با انقلابی گری حل مشکلات اساسی مردم را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار هر، روح الله سلگی شامگاه دوشنبه در جمع یاران فرهنگی جبهه انقلاب مازندران با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم تمرکز قوای سه گانه بر حل مشکلات اساسی کشور افزود: رویکرد دولت سیزدهم و رئیس جمهور انقلابی آن هم افزایی با قوای دیگر برای اعتلای انقلاب اسلامی است.

این مسئول سیاسی اظهار کرد: مدیران نباید با حاشیه سازی توان و انرژی معطوف به حل مشکلات محوری را هدر دهند.

وی با بیان اینکه حاشیه سازی تأمین کننده اهداف مخالفان نظام اسلامی است افزود: پیگیری مشی دلسوزانه و عزتمندانه دولت سیزدهم در عملیاتی کردن راهبردهای حل المسائلی باید منشور اجرایی خدمت در دستگاه‌های دولتی باشد.

سلگی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در حرکت قطار متوقف شده اقتصاد با رویکرد جهادی یادآور شد: با وجود منفی بودن عملکرد خزانه در آغاز دولت سیزدهم اما با روحیه جهادی و مسئولیت شناسی دولتمردان کشور اکنون این دولت در همه بخش‌ها کارنامه ستودنی دارد.

معاون استاندار مازندران گفت: حل چالش‌های اساسی کشور مستلزم روحیه جهادی و عزم انقلابی مسئولان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نیازها و اولویت‌های توسعه در کشور افزود: برای ساماندهی مسائل فرهنگی و اقتصادی تدوین واجرای برنامه راهبردی و مشارکتی ضرورت دارد.

سلگی با بیان اینکه حل مشکلات کشور بدون هم افزایی و تعامل قانونمند امکان پذیر نیست اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم در تعامل هوشمندانه با قوای قضائیه و مقننه واجد تقدیر است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در هماهنگی با مدیریت ارشد اجرایی استان طرح‌های تحولی در حوزه‌های پیشران ارائه کنند.

وی گفت: مدیران استانی بر مبنای خروجی عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167977

مهمترین اخبار ایران و جهان: