نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 19:51

شهیدان مطهری و سلیمانی الگویی برای مقابله با دشمن هستند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: برای تقویت پایه‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان و مقابله با دشمن با الگو گیری از اسلام و شهدایی همچون شهیدان مطهری و سردار سلیمانی و تبعیت از رهبری بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر یکشنبه در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه در تالار بهزاد گناوه با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار کرد: سرآغاز هفته و روز معلم مصادف با شهادت آیت الله مطهری، که امام (ره) فرمود پاره تن اسلام بود همزمان است و ایشان شخصیتی که بهترین الگو برای معلمان و قشر فرهنگی جامعه محسوب می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: در برهه کنونی جهت توطئه‌های دشمن تغییر یافته و اعتقادات و باورهای دینی مردم بخصوص نوجوان و جوانان را هدف قرار می‌دهد که همه ما وظیفه داریم در تقویت پایه‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان با الگو گیری از اسلام و منش و سیره شهدایی همچون شهیدان مطهری و سردار سلیمانی و تبعیت از مقام معظم رهبری بهره بگیریم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: امروز باید از متون علمی و فقهی شهدایی مانند استاد شهید مطهری بهره بگیریم و بکوشیم شهدایی مانند شهید سلیمانی و سلیمانی‌ها برای انقلاب و اسلام پرورش دهیم.

 شهیدان مطهری و سلیمانی الگویی برای مقابله با دشمن هستند

اجرای برنامه‌های مختلف طی یک سال توسط آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: آموزش و پرورش شهرستان گناوه در یک سال اخیر در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و فرهنگی و پشتیبانی برنامه‌ها و طرح‌های مختلف و خوبی اجرایی کرده است.

ضرغام مردانی با اشاره به مهمترین برنامه‌های مختلف مدیریت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف بیان کرد: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای، ریاضی و کار و دانش، سر و سامان دادن مدارس غیردولتی، برگزاری یادواره شهدا، اعزام اولین گروه دانش‌آموزی راهیان نور دانش آموزی از شهرستان‌ها در کشور، همایش‌های مختلف، برپایی اجلاسیه نماز و تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس بخشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش گناوه ع طی یک سال بوده است.

 شهیدان مطهری و سلیمانی الگویی برای مقابله با دشمن هستند

وی با اشاره به برگزاری امتحانات سراسری در سطح شهرستان توسط آموزش و پرورش گفت: برای اولین بار در سال گذشته در شهرستان آموزش و پرورش متولی برگزاری کنکور سراسری شد و امسال نیز مرحله اول این آزمون را برگزار کرده است.

وی گفت: همچنین امسال برای اولین بار آزمون استخدام کشوری در سطح شهرستان توسط آموزش و پرورش برگزار شد.

 شهیدان مطهری و سلیمانی الگویی برای مقابله با دشمن هستند

در این آئین برنامه‌های مختلفی در تکریم مقام معلم برگزار و از معلمان نمونه و برتر گناوه تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178733

مهمترین اخبار ایران و جهان: