نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 10:58

سالگرد شهید اردشیر رهبر در سردشت زیدون برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت رزمنده شهید اردشیر رهبر از شهدای شهرستان بهبهان با حضور اقشار مختلف مردم در شهر سردشت زیدون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد شهادت شهید اردشیر رهبر از شهدای شهرستان بهبهان آیین بزرگداشتی در شهر سردشت زیدون برگزار می‌شود.

این برنامه روز پنج‌شنبه 12 تبرماه سال 1402 از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و جوانان خوزستانی در این برنامه معنوی حضور می‌یابند.

آیین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت شهید اردشیر رهبر در کنار تربت پاکش در گلزار شهدای شهر سردشت زیدون برگزار می‌شود که در این برنامه معنوی زیارت عاشورا به یاد این شهید والامقام قرائت می‌شود.

 

شهید اردشیر(عمار) رهبر از رزمندگان شهر سردشت زیدون است که در روز بیست و یکم مردادماه سال 1341 در شهرستان بهبهان دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان اسلام به جبهه اعزام شد.

این رزمنده خوزستانی پس از حضور در جبهه در تاریخ 14 تیرماه سال 1360 در جبهه شوش به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید اردشیر رهبر در سن 19 سالگی شهد شهادت را نوشید که پیکر پاکش با حضور خانواده، دوستان، همرزمان و بستگان تشییع شد و در گلزار شهدای شهر سردشت زیدون آرام گرفت.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423033

مهمترین اخبار ایران و جهان: