نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 23:35

لزوم نشر فرهنگ دینی در عرصه جهاد تبیین

ساری - معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران فرهنگ عاشورا را راهبرد اساسی در مقابله با فرهنگ وارداتی دانست و بر لزوم نشر فرهنگ دینی در عرصه جهاد تببین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی چهارشنبه شب در اجتماع پرشور عزاداران حسینی در ساری افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی با مفاهیم حماسه عاشورا گره خورده است.

این مسئول سیاسی در تشریح اهداف نظام اسلامی افزود: نهضت امام روح الله از ۱۵ خرداد سال ۴۲ با تبیین ابعاد حماسه عاشورا در این سرزمین آغاز شد و انقلاب اسلامی احیاگر ارزش‌های دینی است.

وی با اشاره به دین مداری مردم کشورمان که دلداده سالار شهیدان کربلا هستند خاطر نشان کرد: مردم ایران در پرتو آرمان‌های دینی و حماسه عاشورا از حیث معنویت و ارزش‌های انسانی در جهان سرآمد هستند.

معاون استاندار مازندران برگزاری پرشور آئین‌های سوگواری ماه محرم در جای جای کشورمان و استان مازندران را بیانگر اوج معرفت و اخلاص دینی مردم دانست و افزود: مادامی که ارزش‌های متعالی اسلامی و دینی در این کشور جریان دارد، جریان‌های ضد دینی و معاند در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

سلگی، جهاد تببین را عرصه بصیرت و هوشمندی جوانان برابر دسائس کانون‌های ضد دینی دانست و افزود: جهاد تبیین به نماد بیداری و بالندگی ملت ایران و پایداری آرمان‌های انقلابی تبدیل شده است.

وی با اشاره رشد مؤلفه‌های دینی در دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم طلایه دار ارزش‌های دینی و انقلابی است.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: همه مسئولان موظفند از سبک زیست مومنانه برابر خرده فرهنگ‌های وارداتی و مغایر ارزش‌های دینی صیانت کنند.

سلگی افزود: رهایی کشور از چالش‌های فرهنگی و اقتصادی در گرو پایبندی به اصول و محکمات نظام اسلامی و تلاش‌های جهادی و انقلابی مسئولان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407333

مهمترین اخبار ایران و جهان: