نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 02:50

میز خدمت تخصصی ادارات بندرلنگه به اماکن تاریخی می رود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندی شهرستان بندرلنگه از برپایی میز خدمت تخصصی ادارات در اماکن تاریخی این بندر برای نخستین بار خبر داد.

 فتح الله کمانداری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندی شهرستان بندرلنگه امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی بسیج ادارات و کارمندی در کنار کمک به تحقق دولت اسلامی و تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی، برپایی میز خدمت تخصصی و عمومی ادارات در سطح شهرها، محلات، مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.

وی افزود: هدف از برگزاری میز خدمت های جهادی ادارات دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسؤولان در جهت گره‌گشایی از مشکلات آنهاست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان بندرلنگه گفت: در حال حاضر میزهای خدمت عمومی ادارات در محل مساجد یا پایگاه های بسیج در سطح شهر و روستا با همکاری فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی برگزار می شود که همچنان این روند موفق ادامه خواهد داشت.

کمانداری با اشاره به تاکیدات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه و مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندی هرمزگان مبنی بر برگزاری میزهای خدمت در مناطق محروم، بیان داشت: شاید برای نخستین بار در کشور و باهدف ترغیب و تشویق مردم جهت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری و آشنایی هر چه بیشتر با این آثار قدیمی در نظر داریم میز خدمت تخصصی ادارات را به صورت ماهیانه در یکی از اماکن تاریخی این شهرستان بندرلنگه برگزار کنیم.

وی در پایان با تقدیر از همکاری فرماندار و مسؤولان شهرستان بندرلنگه به جهت همکاری در برگزاری این میزهای خدمت، خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری میز خدمت تخصصی مشکلات هر منطقه بصورت میدانی احصاء شده و سپس بر حسب نیاز و نوع مشکلات و دغدغه‌های مردم، دستگاه‌های مرتبط با همان موضوعات در این میز خدمت حاضر و پاسخگوی مردم آن منطقه با هدف حل مشکلات می شوند.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس
شناسه خبر: 1394033

مهمترین اخبار ایران و جهان: