نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 10:00

توصیه های رئیس فدراسیون کشتی به نوجوانان/ عامل موفقیت نسل جدید

رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان یک روز پیش از حضور در رقابت های جهانی ترکیه با رئیس فدارسیون کشتی دیدار کردند.

علیرضا دبیر در این دیدار خطاب به کشتی گیران نوجوان گفت: شما نسل جدید کشتی آزاد ایران را تشکیل خواهید داد و بدانید که نسل شما می تواند بهتر از دوره های گذشته باشد.

وی ادامه داد: از نظر فنی و کشتی گیری جلوتر از تیم های نوجوانان سال های گذشته هستید و اگر تلاش خود را مضاعف کنید، در آینده می توانید حتی نتایج بهتری نسبت به قهرمانان کنونی کشتی کسب کنید.

دبیر تصریح کرد: در رده نوجوانان شاکله کشتی شما ساخته می شود و اگر الان فن و بند کشتی را به خوبی یاد نگیرید در سنین بالاتر به سختی می توانید شگردی را به کشتی خود اضافه کنید.

وی افزود: در رده ای هستید که باید یاد بگیرید و تمام فکر و ذهن شما باید به سمت کادر فنی باشد، از سوی دیگر باید خودتان را از نظر ذهنی و روانی آماده کنید و به این خودباوری برسید که می توانید مدال های طلای المپیک و جهان را در ویترین افتخارات خود قرار دهید.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: بارها تأکید کرده ام کشتی گیری موفق است که نظم و انضباط اردویی را رعایت کند، سر موقع بخوابد و استراحت کند، تغذیه مناسب داشته باشد و در زمان تمرین نیز نهایت تلاش خود را انجام دهد.

وی گفت: بی شک شما از سایر کشتی گیران جلوتر هستید و می توانید خیلی زود و در جوانی به مدال های المپیک و جهان دست پیدا کنید و کسب مدال طلا در رقابت های جهانی نوجوانان ترکیه می تواند سکوی پرتابی برای شما باشد.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه داشتیم که تمام امکانات و شرایط را به جهت کسب بهترین نتیجه برای شما مهیا و فراهم کنیم و انتظار داریم که شما نیز روی تشک کم نگذارید و مردم ایران را که بسیار کشتی را دوست دارند و به آن توجه می کنند را با افتخارات خود سربلند کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420933

مهمترین اخبار ایران و جهان: