نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:25

از تمام ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین خراسان‌شمالی استفاده می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از استفاده تمامی ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان از مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: با توجه به این که اوج بازگشت زائران اربعین از شب گذشته (۱۱ شهریور) آغاز شده است همه همکاران این اداره‌کل با همکاری صنوف و تشکل‌های صنفی، تمامی ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان را به پایانه برکت اعزام کرده‌اند تا هم استانی‌های گرامی برای برگشت از این سفر معنوی با کمبود وسیله نقلیه مواجه نشوند.

وی گفت: از ابتدای شروع طرح اربعین (۲۷ مرداد) تا ۱۱ شهریور، ۳ هزار و ۴۴۹ زائر از خراسان‌شمالی با ۱۲۹ دستگاه انواع ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل ۱۲۴ دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی‌بوس و ۴ دستگاه سواری کرایه عمومی به مرز مهران اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با اشاره به ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور افزود: توصیه می‌شود زائرانی که برای بازگشت به استان اقدام می‌کنند در صورتی که با تاخیر اتوبوس مواجه شدند در مکان‌هایی که به منظور استراحت در نظر گرفته شده، مستقر شوند تا در اسرع وقت ناوگان مورد نیاز برای جابه‌جایی آنان به شهرستان‌های استان تامین شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483133

مهمترین اخبار ایران و جهان: