نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 09:50

بیش از 2هزار و 800 واحد مسکن نیمه‌تمام در گلستان

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: هزار واحد مسکن مهر در گلستان بیش از 30 درصد و هزار و 800 واحد هم کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسدالله پناه یزدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در مسکن مهر فروش اقساطی نشده دو هزار و ۸۸۸ واحد مانده داریم که ۲۰ واحد آن دولتی و بقیه تعاونی و خودمالک است. 

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: برنامه‌ریزی شده که بخش تعاونی و خودمالکی بزرگ مقیاس تا آخر امسال تعیین تکلیف شود و در خود مالکی کوچک مقیاس و خصوصی هم بحث‌هایی با بانک مسکن داشتیم که فروش اقساطی و تعهدات را یادآوری کنند. 

وی بیان کرد: هزار واحد مسکن مهر گلستان بیش از 30 درصد و هزار و 800 واحد هم کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

پناه یزدان از کندی همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات خبرداد و عنوان کرد: از پنج هزار و 980 واحد فعال در استان تنها هزار و 848 واحد به عقد قرارداد رسیده است. 

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: مردم پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را می‌بینند و با توجه به آن آورده خود را واریز می‌کنند لذا بانک‌ها باید تعهدات خود را جدی بگیرند. 

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان در زمینه آماده سازی اراضی هم گفت: برای تمام اراضی، اجرای طرح شده و در حال آماده سازی است؛ پروژه آسایش گرگان پیمانکار گرفته شده و فعال است و تنها مشکل پروژه ۲۴ هکتاری گنبدکاووس است که در شورای عالی مصوب شده و بعد از آن آماده سازی شروع خواهد شد. 

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529933

مهمترین اخبار ایران و جهان: