نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 09:21

شهادت یک جوان فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

در جریان حمله گسترده نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در کرانه باختری یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله این نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم در کرانه باختری یورش بردند.

منابع محلی در فلسطین اعلام کردند که در جریان این یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس دست کم یک جوان فلسطینی به شهادت رسید. آنها تاکید کردند که این جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به سرش به شهادت رسید و یک فلسطینی دیگر نیز به ضرب گلوله صهیونیست‌ها مجروح شده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، درگیری‌های سنگینی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در اردوگاه نور شمس به دنبال یورش این نظامیان به وقوع پیوسته است.

نیروهای مقاومت فلسطین یک بمب قدرتمند را درون یک بولدزر متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که اقدام به تخریب خانه‌های اردوگاه نور شمس می‌کرد منفجر کردند.

نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی در پی تشدید این درگیری‌ها تجهیزات جدیدی به سمت اردوگاه مذکور ارسال کردند.

گردان‌های القدس اعلام کرد که نیروهای مبارز فلسطینی به تلاش‌های خود برای ممانعت از پیشروی نظامیان صهیونیست به همراه تجهیزاتشان در اردوگاه نور شمس ادامه داده و به سمت آنها به صورت گسترده شلیک کرده و از بمب‌های انفجار استفاده می‌کنند. منابع آگاه اعلام کردند که جریان برق در بخش‌های زیادی از اردوگاه نور شمس در پی یورش نظامیان صهیونیستی قطع شده است.

روز گذشته نیز نظامیان صهیونیست در عملیاتی گسترده به اردوگاه جنین یورش بردند. منابع محلی اعلام کردند که در این حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه جنین، ۵ فلسطینی زخمی شدند. در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، مبارزان مقاومت با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدند.

منابع محلی همچنین از انفجار یک پهپاد انتحاری ارتش رژیم صهیونیستی در کنار یک دستگاه خودرو در اردوگاه جنین خبر دادند. اشغالگران صهیونیست پس از چند ساعت یورش به اردوگاه جنین و درگیری با مقاومت، از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

منابع عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این یورش، سه مبارز فلسطینی که مسئول پرتاب موشک از جنین به سوی شهرک‌های صهیونیستی بودند را بازداشت کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485733

مهمترین اخبار ایران و جهان: