نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:21

تلاش پلیس امنیت اقتصادی برای خدمات رسانی به زوار حسینی

شلمچه- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی همانند تمامی رده‌ها خود در مرزهای کشور در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به زوار حسینی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی بعد از ظهر امروز دوشنبه ضمن بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا قوت می‌گویم به همه کسانی که این خدمات ارزشمند را به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) تقدیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز آمده‌ایم به همه همکاران و پرتلاش بخش‌های مختلف فراجا خسته نباشید بگوییم، افزود: تلاش صادقانه و عاشقانه مأموران پلیس که به زوار آقا اباعبدالله خدمت رسانی می‌کنند واقعاً لذت بخش است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی همانند تمامی رده‌ها با توجه به مأموریت و مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده در مرزهایی که زوار تردد دارند و یا مسائل مرتبط با مواکب‌هایی که از این مسیر می‌خواهند عبور کنند در کنار دیگر مأموران انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی در تلاش هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

وی عنوان کرد: بالاترین توفیقی که خداوند در این سال‌ها به پلیس داده ارائه خدمات ارزشمند به ملت ما و عاشقان و زوار اباعبدالله الحسین (ع) است.

سردار رحیمی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان فراجا در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ان‌شاء الله تمام تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مأموران پلیس مورد قبول درگاه خداوند منان قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473933

مهمترین اخبار ایران و جهان: