نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 19:01

هدفگذاری اعزام ۱۵ هزارنفرازمردم استان مرکزی به حرم امام خمینی(ره)

اراک- جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از هدفگذاری اعزام ۱۵ هزار نفر از مردم استان مرکزی به حرم امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا عسگری بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با روی کار آوردن انقلاب اسلامی آرزوی انبیا و اولیای الهی را برآورده کردند و با وعده‌های صادق خودشان نهضت انقلاب اسلامی را مستحکم ساخت و این ویژگی امام راحل باعث شد امید در دل مردم زنده شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تفکر امام خمینی (ره) جوانان این مرز و بوم را به خودباوری و غایت اعتماد به نفس رساند و خلق دستاوردهای بسیار که در امروز شاهد آن هستیم به برکت مکتب و اندیشه امام خمینی (ره) است.

وی تأکید کرد: ویژگی‌های بارز تفکر امام خمینی (ره) موجب شد نظام اسلامی در جهان به الگویی جامع تبدیل شود و امروز در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام (ره) بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین ویژگی‌های شاخص حضرت امام (ره) است که باید مورد توجه دانشگاه‌ها و مدارس قرار گیرد.

عسگری با بیان اینکه تفکر نجات بخش امامین انقلاب اسلامی موجب شد نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی قرار گیرد، گفت: اقتدار و عزت امروز کشور به برکت این تفکر است که باید برای نسل جدید تبیین شود.

وی بزرگترین شاخصه حرکت حضرت امام (ره) را خدمت به مردم و مستضعفین دانست و گفت: امام خمینی (ره) به ما یاد داد که اگر اراده کنیم و عزم خود را به میدان بیاوریم قطعاً موفقیت‌های بزرگ را کسب می‌کنیم و اینها باید امروز برای نسل جدید بازخوانی و نهادینه شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در راستای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) یکی از مهمترین برنامه‌ها با توجه به رفع بیماری کرونا اعزام زائرین استان به حرم مطهر حضرت امام (ره) است که تاکنون اعزام ۱۵ هزار نفر از مردم استان هدفگذاری شده و در حال برنامه ریزی برای این برنامه مهم هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192554

مهمترین اخبار ایران و جهان: