نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 11:42

برگزاری همایش پیاده روی خانواده در بندرعباس بمناسبت جشن پیروزی انقلاب

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس همراه با پخش زنده از شبکه سوم سیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز با اعلام این مطلب گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه ساعت 7 صبح روز جمعه (14بهمن ماه) از  محل پشت فرمانداری ( نیم دایره)تا بوستان غدیر(زیرپرچم) به مسافت دوونیم کیلومتر برگزار می شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما اظهار کرد: در حدود دو ساعت همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و پیاده روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین هم استانی ها، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت های بندرعباس در حوزه های مختلف گردشگری، تاریخی، تفریحی است.

متولی ورزش وجوانان استان توسعه زیرساخت‌ها را یکی از اساسی ترین و مؤثرین اقدامات در حوزه ورزش و جوانان دانست وبیان داشت: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب نیز ۵۱پروژه ورزشی، تجهیز خانه های ورزش روستایی و بیش از ۴۷۳ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایشهای پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

خادمی نسب با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع)  روز پدر  ابراز کرد: در این همایش 44 دوچرخه حرفه ای،44 بسته ورزشی و دیگرجوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا خواهد شد و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی  نیز به  همین مناسبت برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: علاقمندان به حضور در همایش بزرگ پیاده روی و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده آن می توانند نسبت به دریافت برگه قرعه کشی این همایش از مجموعه های ورزشی تختی،حجاب، هفت تیر، خلیج فارس و پایگاههای بسیج و مساجد اقدام کنند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012354

مهمترین اخبار ایران و جهان: