نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 16:41

دعوت تشکل‌های شاهد و ایثارگر از ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ملت سرفراز ایران جهت حضور فعال و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ملت سرفراز ایران، امت حزب الله و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران جهت حضور فعال و پرشور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه دعوت کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

هو المعز

دهه فجر انقلاب اسلامی، سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر بوده که توانست حکومتی الهی را در سرزمین پاک ایران اسلامی تثبیت کند.

امروز در سایه حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روز افزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف هستیم که همه این دستاورد‌های ارزشمند و گران‌سنگ را می‌توان نتیجه مجاهدت ملت شهید پرور ایران با توکل به خداوند متعال و عنایت حضرت، ولی عصر (عج) دانست. بی‌تردید ملت بزرگ ایران اسلامی با وحدت و ولایت مداری خود توانسته است قله‌های رفیع سرافرازی را طی کرده و تمامی توطئه‌های نظام استکباری و عوامل مزدورش و دولت‌های رو به زوال منطقه از جمله تجاوزات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیست به مردم مظلوم غزه را خنثی کنند.

مردم ایران مبارزه با استکبار را از امامی به یادگار دارند که از هیچ چیز جز خدا واهمه نداشت و این یعنی مرگ استکبار و استبداد، حرکت ما حرکت هدفدار سنجیده، خستگی ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی است؛ البته نه فقط در گفتار و نوشتار؛ بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و خود را به هدف والا رساندن است. اکنون وظیفه ما انتقال شایسته این میراث گران‌بها ارزش‌ها و باورهایمان به نسل‌های بعدی است، یعنی انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت و باور حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت‌های پوشالی است.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر اکنون در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ضمن حضور پرشور در مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن کلیه اقشار مختلف به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در این برهه حساس به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حماسه‌ای دیگر را در برابر دشمنان رقم زده و در پاسداری از آرمان‌های والای امام عزیز و خون مطهر شهیدان از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید و با توکل به ایزد متعال پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) خواهند سپرد.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667298

مهمترین اخبار ایران و جهان: