نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 09:15

انجام ۳۲ طرح بنیاد ملی نخبگان در مازندران

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با اشاره به انجام حدود ۳۲ طرح بنیاد ملی نخبگان در مازندران، گفت: اکنون بنیاد ملی نخبگان ۶۸ بسته دارد که افراد می‌توانند در آن برگزیده شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد آزادبخت رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران شب‌گذشته در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی از سوم بهمن شروع شده و تا پانزدهم بهمن ادامه داشت، گفت: افراد شرکت‌کننده  فارغ‌التحصیل از دانشگاه خوب با معدل بالا و یا افرادی که کار تحقیقاتی مثل مقاله و کتاب انجام داده‌اند رتبه کسب کرده و در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: افرادی که در طرح‌های دیگر بنیاد نخبگان رتبه کسب کرده‌اند هم توانستند از امتیاز بخش فناوری این طرح برخوردار شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با اشاره به انجام حدود ۳۲ طرح بنیاد ملی نخبگان در مازندران، اضافه کرد: اکنون بنیاد ملی نخبگان ۶۸ بسته دارد که افراد می‌توانند در آن برگزیده شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با اعلام اینکه در طرح شهید احمدی روشن در دولت سیزدهم ۱۰۶ دانشجو و ۲۰ استاد نخبه برگزیده شدند، یادآور شد: در گذشته ۱۰۰ نفر از دانشجویان در طرح شهید احمدی روشن برگزیده شدند.

آزادبخت یادآور شد: در طرح شهید وزوایی ۵۷ نفر و در طرح شهید صیاد شیرازی ۶۱ نفر برگزیده داشتیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با اعلام اینکه برای اولین بار در دولت سیزدهم طرح استاد راهبر بازدیدها اتفاق افتاد که ۳۵ استاد برگزیده داشتیم، تصریح کرد: ۸۰ بورسیه صنعتی برای دانشجویان بوده که کار ۱۰ نفر از آن‌ها در حال انجام است.

آزادبخت با بیان اینکه ظرفیت استعدادهای درخشان در مازندران بالا است، افزود: در المپیادهای جهانی در سال گذشته رتبه اول کشور را داشتیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665798

مهمترین اخبار ایران و جهان: