نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 10:43

استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های برفی و بارانی شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های برفی و بارانی شمال کماکان درحال اجرا است.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بارش برف و باران تمامی محورهای شمال را لغزنده کرد.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در سطح محورهای شمال تداوم دارد، افزود: باتوجه به ادامه بارش تاکید پلیس به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر مازندران است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال، اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز کماکان در جاده‌های شمال درحال اجرا است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط ترافیکی از ساعت ۱۴ امروز اعمال محدودیت تردد را در آزادراه تهران- شمال برای خودروها در مقصد چالوس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۵ امروز ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد کامل جاده صورت گرفته و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محور از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی بدون محدودیت خواهد بود، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان تا ساعت ۲۳ روز جمعه ادامه خواهد داشت.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، یادآور شد: ممنوعیت تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیزتا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به یک‌طرفه شدن مقطعی محورهای هراز و کیاسر، گفت: تاکید ما به رانندگان رعایت هشدارها و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ و پرهیز از ترددهای غیرضروری در گردنه‌های ‌برف‌گیر است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سولات شهروندان درباره وضعیت جاده‌های شمال است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657610

مهمترین اخبار ایران و جهان: