نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 12:47

انعکاس دستاوردهای دولت موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

فرماندار شهرستان قائمشهرگفت: ۲۲ بهمن اوج قدرت نمایی و حضور مردمی و فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت در راستای امیدآفرینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،  جواد مولایی‌قرا صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری ایام‌الله دهه فجر، این ایام را  فرصتی مناسب برای ایجاد امیدآفرینی در بین همه مردم برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال باید متفاوت تر و منسجم تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی به مناسبت‌های مهم پیش رو مانند دهه فجر، اعتکاف، یادواره شهدای شهرستان، راهیان نور و انتخابات اشاره و تصریح کرد: همه این برنامه‌ها در یک راستا و در یک مسیر مشترک قرار دارند  و در جهت تقویت جریان انقلاب هستند.

فرماندار شهرستان قائمشهر، ۲۲ بهمن را  اوج قدرت نمایی و حضور مردمی دانست و اظهار کرد: این ایام فرصت بسیار خوبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقایسه با کشورهای پیشرفته است چرا که انعکاس واقعی و کامل این دستاوردها باعث امیدآفرینی در بین  مردم خواهد شد.

مولایی قرا  در پایان به برنامه های راهیان نور اشاره کرد و کشور و انقلاب را متعلق به همه مردم دانست که باید برای انتقال درست آن به نسل جوان و آینده، برنامه ریزی و تلاش کرد و گفت: راهیان نور مختص یک دستگاه خاص نیست و همه دستگاه ها و نهادها باید در این موضوع همکاری کنند.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646910

مهمترین اخبار ایران و جهان: