نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 09:30

سهم شیروان از وام روستایی بنیاد مسکن ۱۳۰۰ فقره است

رئیس بنیاد مسکن شیروان گفت: سهم شیروان از اعتبارات مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ یک هزار و ۳۰۰ فقره وام مسکن است که در صورت استقبال مردم قابل افزایش است.

براتعلی احمدی، رئیس بنیاد مسکن شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مبلغ وام‌های مسکن روستایی ۳۰۰ و پنجاه میلیون تومان و با کارمزد ۵ درصد به کلیه متقاضیانی که فرم ج آنها سبز باشد قابل پرداخت است.

وی گفت: متقاضیان بایستی یک واحد مسکونی با زیربنای حداقل ۶۰ متر مربع در یکی از روستاها و یا شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث کنند.

رئیس بنیاد مسکن شیروان افزود: زمان بازپرداخت وام‌های مسکن روستایی ۲۰ سال است و بانک‌های عامل ضامن کارمند را اجباری نکرده‌اند و طبق دستورالعمل با ضمانت زنجیره‌ای یا دو نفر کاسب  شامل کشاورز، دامدار و ... قابل پرداخت است.

احمدی خاطرنشان کرد: افراد مجرد دارای کارت پایان خدمت هم می‌توانند از این اعتبارات استفاده کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: به وام گیرنده‌های سال قبل که از وام های ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند و دوران مشارکت آنها نگذشته است و تا کنون پایان کار واحد مسکونی خود را نگرفته‌اند، متمم از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود تا واحد مسکونی خود را تکمیل نمایند.

وی ابراز کرد: به وام گیرنده‌های سال‌های  قبل که وام آنها کمتر از ۵۰ میلیون تومان  بوده و پایان کار نگرفته‌اند، در صورت تسویه حساب با بانک، وام ۳۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود تا همان واحد نیمه تمام را تکمیل کنند.

احمدی ضمن تقدیر از بانک‌های عامل بدلیل مساعدت در پرداخت‌ها، از آنها خواستار شد: با توجه به رسیدن به پایان سال، چون سال‌های گذشته با متقاضیان مساعدت و همکاری لازم  جهت انعقاد قرارداد وام‌ها را داشته باشند.

پایان پیام/و 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659754

مهمترین اخبار ایران و جهان: