نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 19:05

رفع محرومیت با حمایت از صنایع کوچک و متوسط انجام شدنی است

بجنورد_فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به حمایت از صنایع کوچک و متوسط گفت: اگر بتوانیم در روستاها تولید ثروت کنیم، بسیاری از محرومیت‌ها به خودی خود رفع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال‌الدین آبرومند عصر جمعه در جلسه با مدیران استانی خراسان‌شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری مجموعه‌های مختلفی همچون سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بهزیستی، استان مقدس امام رضا با هدف محرومیت زدایی تشکیل شده است.

فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی با اشاره به اینکه سپاه در پروژه‌های محرومیت زدایی نقش پیمانکار ندارد، گفت: اگر حمایت و تأمین منابع انجام شود، تمام کارهای اجرایی بویژه در طرح‌های آبرسانی توسط سپاه استان و نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط افزود: اگر بتوانیم در روستاها تولید ثروت کنیم، بسیاری از محرومیت‌ها به خودی خود رفع می‌شوند.

سردار آبرومند با اشاره به اینکه هدف قرارگاه تولید ثروت است، گفت: آبخیزداری خودش برای مردم ثروت تولید می‌کند، از سیل و فرسایش آب جلوگیری کرده و در نهایت آب ذخیره شده، در کشاورزی استفاده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304054

مهمترین اخبار ایران و جهان: